Genom eld!

Och jag som var orolig att Linnros inte skulle var så bra live.
Han var BÄTTRE live!

Han entrade scenen omgiven av ett öronbedövande vrål från alla fjortisar som stod längst fram och hysteriskt sträckte sina händer i hopp om att få röra vid honom. Jag och syster satt på balkongen och kunde roat överblicka det hela. Han startade upp showen storstilat med "25" och sedan var vi trollbundna resten av halvtimman (!) tills han tackade för sig och vi lite snopna tittade på varandra. Som tur var kom han in ytterligare två gånger så han iallafall nästan fyllde ut en timme...... Men med tanke på att han bara släppt en skiva så var det väl kanske inte så konstigt att repertoaren inte vara så lång.

Han var i alla fall ruskigt bra och jag håller fullständigt med NT som gav honom 4 spårvagnar!



Bästa födelsedagspresenten!!

Gårdagens:

Kofta & klänning H&M och Leggings Lindex.










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]