Husägare!

Vilken dag det var igår! Jag har fortfarande inte fattat att vi äntligen är ägare till ett hus. Helt otroligt! Dessutom ett hus som är precis så som vi vill ha det. Ja, inte inredningsmässigt förstås. Där krävs det en hel del jobb, men allt annat är precis som vi vill ha det.

Allt hände så otroligt snabbt. Vid lunch på torsdagen hade ingen lagt något bud på huset, så vi la ett bud under utgångspris. Detta var såklart inte säljaren särskilt nöjd med. Han hade kallt räknat med mycket mer. Så de skulle fundera på om de ville acceptera vårat bud eller om de skulle dra igång nya visningar för att förhoppningsvis få fler intressenter. De bestämde sig dock för att ta vårat bud om vi höjde med 25 0000, vilket vi gick med på. Vi blev sen snabbt tvugna att ordna med en besiktningsman för om någon annan hörde av sig och la ett bud innan något kontrakt var skrivet skulle budgivningen vara ett faktum! Så igår lyckades vi få dit en besiktningsman som genomförde en 3 timmar lång besiktning och sedan skrev vi kontrakt!! Kl 17 kom jag hem och hade en timme på mig att förbereda inför kvällen och själv hinna piffa lite.....

Det löste sig dock väldigt bra med lite hjälp och kl 18 var allt, inklusive jag själv, klart. Kvällen blev mycket lyckad. Bilder kommer senare!!

Nu snurrar en massa tankar om allt vi vill göra med huset.
Den 1/1 -10 flyttar vi in!!!



Grattis Grattis :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]