Högsommarvärme!

Vilket väder! Det är ju helt otroligt hur det bara slog till. Maj-månad är för mig vår och inte sommar! Det är helt underbart med detta väder, men det måste hålla i sig heeeeela sommaren!!

                                  

Måste säga att det är aningens segt idag. Det är ju inte som förr i tiden när man kunde ta det lugnt en hel dag efter att man varit ute sent och svirat. Nej, nu är det full aktivering oavsett om man orkar eller inte! Vi tog med oss vår lille vilde hem till några kompisar och placerade oss på deras altan, medan Lilleman for omkring överallt. Det är just denna anledningen (och kanske egentligen den enda för vår del) till att man ska ha ett hus!! Det är ju så smidigt för Lilleman att bara röra sig fritt, ha nära till sina leksaker, nya blöjor, vattenflaska mm mm. Och så kan hans föräldrar få sitta ner i lugn och ro ett litet tag. Det behöver ju inte bli ett projekt så fort man ska gå ut. Men denna sommar får vi väl helt enkelt bara köpa läget. För det kommer ju inte bli något hus innan denna sommar är över.

Lilleman på besök hos sin lilla vän.


Hon är ett rikitgt litet charmtroll som nästan jämt är glad!


Lilleman i utforskartagen.


Ikväll får vi middagsgäster så nu borde jag väl egentligen ta tag i hemmet och börja förbereda lite......










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]