Allena....

Har ni märkt att det börjar blir mörkt vid 20-tiden nu?? Det är det här som jag tycker är det absolut tråkigaste med hösten. Att kvällarna blir mörka. Älskar den tidiga sommaren då det inte börjar mörkna förrän vid 22.

Idag har jag varit själv större delen av dagen. Vid lunch kom pappa och hans sambo och hämtade Lilleman för en heldag på Kolmårdens djurpark. Och lite senara for F iväg till Göteborg för att kolla på fotboll. Hängiven fantast som åker fram och tillbaka till Götet över dagen bara för att se sitt favoritlag......

Jag sprang en sväng på stan för att uträtta lite ärenden och för att drömma om alla höstinköp jag skulle vilja göra. När hösten börjar närma sig ökar alltid shoppinglusten! Tur att det inte är allt för långt till min födelsedag. Det blir nog bara önskningar om kläder i år och kanske om ett par skor.......


Jag skulle faktiskt inte tacka nej till någon av dessa:
Ankle boot   Midcut boot   *Maddy   Ankle boot

Sedan har jag jobbat hårt på "Saker-att-göra-när-Lilleman-inte-är hemma-listan". Lyckades faktiskt beta av en hel del även om jag såklart inte är färdig än, men det känns riktigt bra att få lite gjort för en gång skull! Hann även med att slappa lite med några skvallerblaskor och en härligt god sallad från Paus.



Imorgon börjat dagis "på riktigt". Hoppas verkligen det går bra och att han inte blir sjuk med en gång. Hoppas även på en natt utan drömmar om att tappa taget.....


Hej Hanna som vanligt trevligt läsa bloggen det blir lite extra se fram emot i slutat pa veckan.

Kram Gittan och Hasse + hälsa övr.









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]