Halloween fredag

 
I dag har vi haft en heldag i den relativt nya (för oss svenskar) traditionen Halloweens tecken.
Trots ledig dag ställde grabbarna och jag klockan i morse för att vara på plats på Kolmårdens djurpark när de öppnade.
Det var vi inte ensamma om kan man väl milt uttrycka det.
Tillsammans med mamma och syster spenderade vi förmiddagen på en djurpark fylld till bredden med allt som hör Halloween till och så en massa djur och åkattraktioner på Bamses värld såklart.
 
 
När vi kom hem på eftermiddagen blev det bara ett snabbt ombyte för smågrabbarna till Batman och polis och sedan for vi vidare på Halloweenkalas hemma hos Theos förskolekompis.
Där bjöds det på Halloweenfika, Halloweenpyssel och så en runda med "Bus eller godis" innan grabbarna började vekna och vi fick lämna festen innan Halloweenmiddagen.
Men då var klockan kväll och grabbarna hade hållit igång sedan tidig morgon så det var inte så konstigt att energin och orken nu var slut.
Hemma hade storebror varit ute med sin kompis och samlat in enorma mängder godis på deras "Bus eller godis"- runda.
Så efter middagen var det "en dag för tidigt lördagsgodis" som gällde innan de började dåsa bort i soffan.
 
En riktig topppendag om man frågar killarna!
 
 
Nu är det min tur att dåsa bort i soffan framför Idol.
 
Trevlig fredagskväll på er!


Coola grabbar! :D

Läskiga grabbar! 😉
Kul med Halloween på Kolmården!
Kram!

hua vilka små otäckingar =)
Här kommer bli både gravar o halloween så alla får som de vill

önskar er en fin helg med både halloween o alla helgona helg kram

Vad kul med Kolmården, låter som en toppendag. Ha en mysig Halloween helg. Kram

Vilka mysiga bilder. Ser ut som ni haft en läskig dag ;)

Vilka Läskiga små killar :)
Vi va på djurparken i går och det är riktigt mysigt.
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]