Designtips!

Måste bara tipsa er om en jätte duktig tjej som hjälpt mig med en ny design till bloggen:
 
MH Design
(klick)
 
Hon genomförde det på ett väldigt proffessionellt sätt genom att jag bl a hade tillgång till en testsida för att se hur det färdiga reultatet skulle bli och så kunde jag ha synpunkter och önskemål allt eftersom hon arbetade fram den färdiga designen innan hon la in alla koder.
 
Jag är jätte nöjd och kan varmt rekommendera henne!


Fin!! Tack för tipset - kan vara bra att veta då min bloggdesigner verkar ha gått under jorden... :-/

KRAM

Vilket bra tips och det ska jag lägga på minnet :-D

Vilket bra tips och det ska jag lägga på minnet :-D

Ohh jättefint vart det =D

Så fint det blev här inne ,kramar

Verkligen super fint!! Gillar det skarpt!

Det är en del att stå i men skillnaden mellan 3 och 4 barn märks typ inte (ännu i alla fall haha)!

N

Bra tips, behöver nog hjälp :D

jättefint!!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]