Förväntansfulla

 
I går var det julshopping hela dagen och paketinslagning hela kvällen.
I morse fick grabbarna lägga dem under granen.
(Granen som äldste sonen klädde alldeles själv igår, förutom belysningen såklart. Därav det glesa pyntet i toppen......)
De är så otroligt förväntansfulla nu.
Precis som det ska vara.
Det är mycket klättra på väggarna och trots stormigt väder måste jag nog släppa ut dem ett tag.
Solen skiner ju faktiskt emellanåt och bjuder på vårlikt väder....
 
Hoppas ni har en härlig start på julveckan.


super super fin gran som sonen din har gjort! mycket roligt att shoppa julklappar!=)

Vad duktig han är :-)
Jag har köpt alla klappar, har några kvar att slå in...
Min minsting frågar varje dag om det är ok att öppna, tom 11 åringen är pirrig det ser man...hihi
Vad härligt med ledighet...
Kikar jag inte in innan jul så önskar jag dig och dina grabbar en mysig och härlig jul

Kram Sandra

Åhh så fin!!!

Åh vilken mysig bild :)

Hoppas du har en härlig Julhelg!

Hoppas ni haft en härlig julhelg.

God fortsättning!1

ha ha ja det är samma här. Ebba mellisen stod på en stol o pappa fick va accistans =)

Hoppas ni överlev julen väl kramar









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]