Nytt och Gammalt

Ny vecka. I morgon ny månad. Snart ett år äldre.
Att det går otroligt fort är ju inget nytt.
Men ibland skulle man verkligen vilja trycka lite på den där stopp-knappen.
Få tiden att stanna och inte rusa så fort.
När jag tänker på att jag om några dagar kommer vara 36 år gammal, med tre barn och man, heltidsjobb, hus och allt det där kan jag nästan haja till lite.
Hur gick det till?
Jag var ju nyss 26...........
 
Förra veckan och helgen var fylld av både det ena och andra.
Präglad av en förlamande trötthet (då grabbarna hållit låda om nätterna) och med en envis förkylning.
Så någon vidare träning blev det inte av.
Bara ett besök på gymmet och sedan enorma mängder med te för att hålla förkylning och trötthet i schack.
Hjälpte väl sådär.......
Orkade dock rycka upp mig lite till helgen för att bege mig iväg på galej.
Och för att njuta av en underbar höstdag tillsammans med grabbarna.
Nya årskort på Kolmårdens djurpark har inhandlats (hörde att det var ca 10 000 som såldes i söndags!!!) och så har vi firat min ålderdom tillsammans med de närmsta sörjande.
Men i några dagar till är jag faktiskt fortfarande bara 35 år så det får jag väl njuta lite av och så ser jag verkligen fram emot helgen då mannen tänker fira sin gamla fru med en Stockholmsweekend.
 
 
Hoppas ni har en bra start på veckan och shoppar loss ordentligt bland allt rosa då morgondagens månad är en en tid då vi verkligen kan göra skillnad
- genom att shoppa järnet!!


Du ser inte en dag äldre ut än 25 vännen! Ålder är bara en siffra! Så mysigt med en Stockholmsweekend på tu man hand! KRAM

äh, du kommer vara världens SNYGGASTE 36 åring så det är inget att ha ångest över !!
Klart det ska skänkas lite extra pengar till cancerfonden den här månaden.
Jag har ju min egen insamling på bloggen, men jag brukar även köpa ett antal "produkter" till förmån för forskningen :)
Alla bäckar små !
Kram

Här är en till som snart blir ett år äldre. Säger precis om du och undrar verkligen var den där stoppknappen finns?!
Låter härlig med en Stockholmstripp.

Kram kram

Tur att du bara ser ut som 25 då =)
Vad härligt med en stockholms tripp. Lyx <3
Kram och ha det bäst.

Du är ju så fin som du är och ässcch då 36 är la inget, du är lika gammal som min storasyster, 77:a? Min sambo fyller 40 nästa år, =D

Om jag ser ut som du gör när jag är 36 skulle jag vara överlycklig, du är ju så snygg och man är inte äldre än man känner sig helt enkelt. Men jag håller med, jag hade också velat kunna trycka på den där stopp-knappen då och då. KRAM på dig!

Söta...hahaha gamling där ;) den finaste 36-åringen iaf. Kram

Vackra Hanna, 36 är ingen ålder och du ser ändå ut som 26;) men jag håller med, livet går himla fort. Det märks speciellt när man har barn och när man börjar ser förändringarna i ansiktet. Tycker jag börjar skrumpna ihop lite som en russin....haha! Ha en underbar dag! Kram kram Linnéa

Hoppas du har/ haft en fantastisk födelsedag!

Jag läser Reception och Kundservice, har varit kul att göra nåt annat ett tag!

Ha en fin helg nu! Kram

Visst är det lustigt hur snabbt tiden går och hur unga våra föräldrar måste ha tyckt att de var när vi var små medan vi tyckte att de var urgamla...

Hoppas ni får en fin helg!

Kram Anna

Stort grattis! Det låter toppen med en Stockholmshelg! Hoppas att det blir riktigt mysigt.
Kram, kram!

Härligt med en stockholmsweekend ni får ha det så bra. Och kanske är det idag du fyller? Oavsett vilken oktoberdag det är så önskar jag ett stort grattis på din födelsedag.

Stans snyggaste 36-åring.....!Mysigt med en weekend på tu man hand. Kramisar Tina

36 är ingen ålder,vänta du bara tills du fyller 40:)härligt med en tripp till min fina stad:) har sett hur mysigt ni haft på instagram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]