Tummen-upp-måndag

Trots att denna dag startade upp ganska så stressigt, med gråtande barn på förskolan vid lämning och grått och trist väder, steg den i grad under hela dagen och blev sammantaget väldigt bra.
 
Höjdpunkten var ju helt klart att syrran lyckades få tag på biljetter till Justin Timberlake i maj nästa år.
Förra gången han var i Sverige var helt klart den bästa konserten jag någonsin upplevt,
så förväntningarna är nu skyhöga.
 
 
Känslan när man sedan kommer hem från jobbet och möts i dörren av tre grabbar som kommer springade, skrikandes "mamma", med stora leenden och slänger sig i famnen är oslagbar.
Då är man rik!
 
Dagen avslutade jag på gymmet med ett skönt träningspass bestående av styrka och lite kondition.
Gjorde det dessutom tillsammans med en kär vän vilket var en perfekt kombination för kropp och själ.
Spänningar i kroppen släppte och de där djupa andetagen var lite lättare att dra.
 
Så sammantaget har det varit en riktigt bra dag idag.
Men vem vet - tisdagen kanske blir ännu bättre!
 


Vad härligt att höra, vännen! Min dag har också varit bra, och den lilla söndagsångest jag hade igår försvann som tur var under dagen.

KRAM

Å, jag vill också på JT konsert! :)

Så skönt att dagen bara blev bättre och bättre vännen! Jag håller tummarna för en ännu bättre tisdag! KRAM

Så skönt att den starten på dagen vart bra ändå till slut och så häffans att gå på honom =D

Ska åxå se honom. Så förväntansfull :)
Kram

Shit vad kul jag hade så gärna gått. Glömmer alltid kolla sånt här. kram

I wanna go too:) Åh vilken underbar känsla. Finns ju inget mysigare än när ens barn sträcker sig upp efter ens famn tycker jag:) ha en fin eftermiddag snygging! Kram Linnéa

Nej va häftigt! kommer nog bli en upplevelse utan dess like

Åhh.. så kul! Och hoppas ni har haft en bra vecka och att ni nu får en trevlig helg :)

Vill också gå på konserten, men har tyvärr ingen biljett...än så länge. Hoppas helgen varit mysig. Kramisar Tina

Åh vad avundsjuk jag är, förutom mina killar här hemma så är han mr Timberlake en stor favorit hos mig ;)

Bullarna blev faktiskt fantastisk goda om jag får säga det själv, hihi

Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]