Min man

Han är så bra på så mycket.
Varje dag planerar han och lagar den där vardagsmaten som kan vara så svår att komma på och variera.
Och till helgerna bjuder han på riktiga festmåltider.
Han har aldrig några synpunkter på när jag drar iväg om kvällarna för att träna eller träffa vänner, trots att det ibland kan bli flera kvällar i veckan som han själv får dra hela "få-i-säng-grabbarna-projektet".
Han brottas och leker lekar med tre vildar som jag är så dålig på, men som de säkerligen behöver för att få göra av med lite överskottsenergi.
Och när det är dags för den där matlagningen han är så bra på görs den ofta med sällskap av tre små grabbar som står flockade runt spisen och spanar med nyfikna ögon samtidigt som musik strömmar ut från högtalarna och uppmanar till flera danspauser.
 
Och fram för allt skämmer han bort sin fru med blommor, presenter och upplevelser både nu och då,
ibland helt utan någon särskild anledning.
 
 
I dag kom han hem med en present för att fira att vi nu hängt ihop i 9 år.
Känns som en evighet sedan samtidigt som det var i går våra vägar korsades och vi beslöt att traska vidare på en gemensam.
 
Och trots att tillvaron inte alltid är rosenröd och fylld av en massa rosa moln,
känner jag mig väldigt lyckligt lottad.
Lycklig att få vara hans.


Vad fint skrivet <3

Japp, jag har en fin kväll - tredje kvällen i rad då jag är själv med bröderna bus, så det tar på krafterna ;-) Men nu har lugnet lagt sig och jag tror jag ska krypa till kojs med min nya Amelia-tidning :-)

Kram & gonatt

Så fint skrivet, låter som en riktigt bra man.
Kram

Underbart :) kram och grattis till 9 år /Diana

Vilken man. Håll i honom dom växer inte på träd haha😄
Önskar att jag blev lite bort skämd ibland.
Grattis till 9 år!

Vilken man. Håll i honom dom växer inte på träd haha😄
Önskar att jag blev lite bort skämd ibland.
Grattis till 9 år!

Men wow, din man låter toppen! Grattis till era nio år tillsammans!
Kram

♥ Vad underbart! Vilket kap! :-) Grattis till de 9 åren! Kram

Verkligen jätte fint skrivet. Kärleken är mäktig och jag blir så glad i kroppen av "kärleksförklaringar". Och 9 år, grattis till er, hur träffades ni förresten? :)

Fint skrivet ❤

Så underbart. Kram och grattis till er ♥

Woooooow vilken man, jag kan bara drömma om den tillvaron...! ;)

Så fint formulerat!! Stort grattis till de 9 år tillsammans. Han låter som en fantastisk man/ pappa.
Jag har oxå en helt fantastisk man som gör otroligt mycket för mig och oss. Vardagen är inte alltid rosenröd men om man bara ibland gör det där lilla extra för varandra blir livet så mycket rikare. Min man är nog lite bättre på sånt en vad jag är men jag försöker så gott jag kan. Jag tror på att man ska vara glad för det man har, kraven i vårt samhälle är till tider helt omänskliga och ouppnåliga. Du/ni inspirer, tror jag ska bjuda min man på middag imorgon kramar Sara

Oh my !! håll HÅRT i honom !! ;)

Tack vännen ! Just nu är inte livet på topp !
Min stora skräck ( det kanske låter löjligt ) har alltid varit psoriasis och nu har jag det över precis hela kroppen, och trots mediciner så är det ingen som vågar garantera att det ska försvinna igen.
Men men... det som inte dödar härdar ;)

Kram

Ohh underbart, de är allt bra att ha ibland, fniss K Ä R L E K =D

Så härligt att läsa, älskar lyckliga förhållanden, de smittar av sig! :)

Att ni båda är smarta nog att uppskatta varandra, underbart!

Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]