Utmaning: Åtta sanningar om mig!

Jag har blivit utmanad av Lottiz som har bloggen Lottizdays.
En fyrabarnsmamma som skriver om sin vardag i samma stad som jag.
Hon är otroligt duktig med sin kamera och bjuder ofta på jätte fina bilder.
 
Utmaningen går ut på att skriva åtta saker om sig själv, vad som helst och sedan skicka utmaningen vidare till fem andra bloggar. 
Jag tänkte dock låta utmaningen ligga öppen för den som vill.
Men gör Du den i din blogg får Du jätte gärna nämna det i en kommentar så jag kan gå in och läsa.
 
Så här kommer då 8 saker ni kanske inte visste om mig
(eller också gör ni det då fem av dem har presenterats här i bloggen i en tidigare utmaning).
 
- När jag växte upp var jag OTROLIGT klumpig och gick under smeknamnet älgen....
 
- Jag lyckades med bedriften att äta upp mig 10 kilo på knappt tre månader när jag flyttade till USA (i min ungdom).
 
- Jag har väldigt dålig avståndsbedömning och fickparkerar därmed i stort sett aldrig. Brukar blunda när jag sitter med i bilen och någon annan ska fickparkera för att jag ska slippa få panik över att vi kommer köra in i någon bil.
 
- Min dröm när jag var liten var att bli kioskfarbror - för då kunde man ju äta godis hela dagarna.
 
- Jag har en gallblåsa mindre än de flesta.
 
- Jag har hoppat bungyjump mitt i Las Vegas vilket var bland det värsta och mest underbara jag upplevt.
 
- Jag älskar att åka upp till fjällen och har åkt bräda sedan jag var typ 15 år.
 
- Så fort jag åker bil själv sjunger jag med i varenda låt som som strömmar ut från högtalarna, med stor inlevelse, oavsett om jag kan den eller ej.
 
 
 
 


Underbar läsning :-)

Kram & gonatt

Härliga åtta sanningar att läsa. Kramisar Tina

Kul läsning =)
Hoppas dagen varit bra =)
Kram

Ska nog försöka mej på den utmaningen imorgon =)

Haha, det är så roligt att läsa dessa sanningar och nu har inte jag körkort (ännu) men det där med att fickparkera lät dock som mig för jag hatar verkligen det just för att jag har noll koll när det gäller avstånden :/ Men godnatt :)

Jag sjunger också i bilen :)

Vilken kul läsning!
KRAM!!!

Härliga sanningar :) kram Diana

Skojig utmaning! Roligt att läsa lite tokigheter :)

Jobbar som informatör på Trafikverket

Ha det gott

Vad kul att du delar med dig:) det fick mig att tänka på saker om mig själv:)

Trevlig läsning:))

hihi, härliga sanningar!
Stor kram!

Haha! roligt smeknamn:)

Kul inlägg. Men framförallt... Fantastiskt foto på dig, Hanna! Förutom att du är vacker på bilden så är den härligt komponerad och estetisk. Riktigt bra, rent fotografiskt. Sen älskar jag alla bilder du publicerar, på grabbarna, inredning , kläder, dig själv eller vad som. Men det här hade det lilla extra, tyckte jag. :)

Svar: Tack vännen!! Vad glad jag blir för dina ord!
Hanna

Vad roligt att få läsa. Och gud vad du är modig. Vet i skjutton om jag skulle våga hoppa bungyjump.
Det där med att sjunga i bilen känns ju igen. Fast jag sjunger när barnen är med också och ibland tycker de jag kan vara tyst för jag förstår ju hela låten haha. Tackf ör de fina orden också.

Kul att läsa! :) Kram

Roligt att läsa!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]