Fredag!!

Här sitter jag med ryggen mot TV´n och med hög musik i öronen.
Tittar med halvt öga på min syster och man som sitter mitt emot mig i soffan och har skräckfilmskväll.
Ett intresse som jag definitivt inte delar.
Har bara sett en enda skräckfilm i hela mitt liv och valde då "The Ring".
Bra val......
Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
Så det kommer aldrig upprepas igen.
Nej, denna kväll vigs åt bloggande, bloggläsning, Candy Crush och Instagram.
 
Så får mannen och syster bli rädda på egen hand.
Jag planerar att sova gott inatt.
 
Trots lite annorlunda kvällsaktivitet har dagen varit mycket bra.
Halvdag på jobbet.
En hel del sol efter en regnig morgon.
En ny Glossy Box i brevlådan.
Nystädat hem.
Matshopping med äldste sonen.
Mys med grabbarna.
Libanesisk hämtmat.
Och så har jag lyckats besegra sockersuget ännu en fredag.
 
Månadens box:
  • Palett Masque, pure volym från maria nila.
  • Collagen & Aloe Vera Hydro Mask från Être Belle.
  • Super Toning Body Wash från Balance Me.
  • Normaderm Hyaluspot från VICHY.
  • Bronze Self-Tanning Spray från TANCAN.
Imorgon väntar ett härligt step-pass på morgonen.
Förhoppningsvis en massa sol.
Och trevliga gäster på kvällen som ska få inviga grillen för i år.


Skräckfilm är inget för mej heler. Kunde kolla på sådant innan ja fick barn. Men nu går det inte.

Härligt att boxen kom i tid denna gång =)
DEnna gång gilla jag den. Gjorde du det?
Ha en trevlig helg. KRAMIZ

Usch och fy för skräckfilm... Kollar aldrig på det!!

Skräckfilmer är verkligen inget för mig heller. Nyper alltid sönder min mans armar så han föredrar att jag tittar på annat ;)

Kika in hos mig om du vill ha chans att vinna en valfri sport-bh från Timarco.

Ush, jag hatar skräckfilmer! :(

Råkade av misstag komma in på the Ring när jag pluggade i San Diego, shit så rädd jag var efter det...i månader!!!!!
Kram

Jag hatar skräckfilmer, absolut inget för mig som är mörkrädd!
Hoppas att ni har haft en fin lördag.

kram kram

Nej tack ingen skräckfilm för mig.....Hoppas du fick en härlig lördag med bästa vänner o grillning. Kramisar Tina

Skräckfilm, nej fy17, det är verkligen ingenting för mig heller :/

S

Några tips på hur du besegrar sötsuget? Min man är godistok o köper jämt hem o jag har sinnessjukt dålig karaktär :/

Det finns fortfarande jättemycket fint kvar i bloppisen!
Så in och shoppa loss på min blogg.

Vi ses! :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]