Gårdagsresumè

I går strålade solen och det var så varmt och skönt.
I dag "lyser"den med sin frånvaro och det är lite ruggigt ut.
Annars hade ju denna lediga dag varit helt perfekt om solen och värmen velat göra oss sällskap,
men men det är ju som vanligt med vädret - vi gör väl det bästa av dagen ändå.

I går var smågrabbarna och jag ensamma större delen av dagen.
Så på eftermiddagen tog vi en promenad ner till stan.
Jag endast iförd T-shirt pga värmen och smågrabbarna med solhattarna på.
Mötte upp mamma, shoppade jeans åt smågrabbarna (som just nu sliter ut verenda par de har pga av allt krypande) och åt en bit mat.
Hade så gärna promenerat hem, men då det började bli ganska sent hade de med all säkerhet somnat i vagnen och det var inte rikitgt dags för det än så vi hoppade på bussen istället.


Grabbarnas nya inköp från H&M.

Dagen är faktist ganska så tom på planer.
Någon form av motion ska utföras och ett gäng tvättar ska köras,
men annars tar vi väl dagen som den kommer.
Hoppas i alla fall att den avslutas med en film och god mat.

Hoppas ni får en härlig dag!!




Svar: Ja jag älskar de två klänningarna och jag tror jag gav 30-40 kronor per styck för dem :) Inte helt fy skam :P

Så snygga brallor!

fina brallor! Min bror har sådana :)

Snygga byxor ! just jeans är något vi skulle behöva komplettera viggos garderob med, just nu har han bara ett par..

Här skiner faktiskt solen idag så vi ska gå till parken en stund innan det är dags att gratta mormor !

Ha en bra dag :)

kram

Snygga jeans =) Måste inhandlas till mina pojkar också!!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]