Med ♥ i halsgropen

Vår lille Theo är helt besatt av att ställa sig upp mot precis ALLTING.
I kök och hall, där de befinner sig mest på nedervåningen, har vi klinkers.
Dvs stengolv.
Mamman är helt hispig.
Övertygad om att detta kommer sluta illa en dag.
Det Theo älskar allra mest är att klättra upp på Alvins gåstol.
Att denna är på hjul och att Alvin gärna utnyttjar denna funktion har den lille äventyraren inte tänkt på och jag börjar snart tappa räkningen över hur många gånger han nu ramlat i golvet.

Trots att vi är väldigt medvetna om denna stora lust till att ställa sig upp mot allt,
går det ofta på några sekunder och vi hinner inte alltid till undsättning.

Jag funderar allvarligt på att låna en sådan där tjusig hjälm från BVC.
Undrar om han kommer låta den sitta kvar på huvudet.....







Tack!! :) Ja, jag älskar också mycket vitt. Renhuvudet kommer från mycabin.se!

Åh, vi hade det ( och har det fortfarande ) precis likadant. Viggo klättrar ÖVERALLT. I början hade jag verkligen hjärtat i halsgropen och trodde han skulle slå ihjäl sig, men peppar peppar har det bara blivit ett par vurpor och faktiskt inga större skador än små blåmärken. Dom klarar mer än man tror dom små !?

Kramar

Vi har också stengolv & hade även när Saga var liten. Hon klättrade också på allt mer eller mindre.

Midsommarafton ett år trillade hon baklänges och slog huvudet i stengolvet. Hjärtat stannade mer eller mindre på mig, men hon klarade sig utan hjärnskakning!

Fick ändå bli ett besök på akuten för observation.



kram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]