Gyttjebad.

Efter den dag jag haft på jobbet idag var jag inte det minsta sugen på att försöka få hem Lilleman från förskolan med en massa tjat och bråk som i regel tar dryga timmen. Så jag gick helt enkelt förbi hemma och hämtade bilen. Då skulle vi slippa fajtas om påklädningen och dessutom komma hem ganska så snabbt.
Det blev dessvärre inte riktigt som jag tänkt mig. När jag kom till förskolan var han ute och lekte, i och för sig redan påklädd, men helt täckt av lera. Han måste ha legat i någon pöl och bara rullat runt. T o m ansiktet var helt fullt med lera. Men han hade säkert haft riktigt roligt......

Den lille lergubben ville jag inte sätta i bilen, så det var bara att försöka få in honom på förskolan och klä av alla kläder. Sedan få med honom till bilen relativt snabbt eftersom han inte hade några ytterkläder på sig.
Det gick väl sådär.....

Men nu är vi hemma i alla fall. Vad jag ska vila i morgon!



F+F

Hej Hanna, lillemannen hade säkert roligt! Men har han inte överdragsbyxor pà dagis som fröknarna ska sätta pà honom när det är lerigt ute...?

Kram + hälsa.









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]