Gott nytt!!! ♥

Ville bara titta in önska Er ett riktigt gott slut på detta år.
Hoppas ni får en härlig kväll med nära och kära.

Själv ska jag hoppa i den lilla svarta och tillsammans med familjen bege mig hem till goda vänner för att fira in det nya året i ett hus fullt av vuxna och barn, väme, god mat och dryck och förmodlingen en massa glädje och skratt.

2011 har varit ett omtumlande år då jag fick uppleva det mesta dubbelt upp.
Dubbel graviditet, dubbel förlossning och dubbel uppsättning av bebisar.
Men framför allt dubbelt upp av oändlig kärlek till två små nya liv.

Vilket år!!!

Vet ej om 2012 går att toppa det, men förhoppningarna är stora! :)
Hoppas ni fortsätter att titta in här även nästa år och förgyller min tillvaro med era kommentarer.
För bloggen lär hänga med även nästa år!

En stor KRAM till er alla goa läsare!! ♥


Lånad från Google.











Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]