Lite firande...

Igår hade vi lite firande för vår kära vän som fyllt år.
26 tror jag minsann att hon blev :).
Vi skulle egentligen varit ett litet gäng partysugna brudar, men när lördagen kom hade flera fått förhinder av olika skäl så kvar var det bara de tre musketörerna.
Vi gick därför ut och åt istället för att vara hemma hos födelsedagsbarnet och fira innan Bomull.
La Uva besöktes och där åt vi så mycket att vi hade vissa problem att sitta upprätt.
Därför tyckte vi det var väldigt passande att fortsätta kvällen på Bomull för att få röra lite på oss.
DESSVÄRRE var det så jätte dålig musik. Vi kom verkligen av oss och det blev en tidig hemgång från lördagens festligheter.
Det har ju så stor betydelse vad det är för musik som spelas.
Vi hade otur att det var den ökände DJ´n som remixar sönder varenda låt.
Hoppas vi kan få till ett sista besök på Bomull innan portarna slår igen och att det då är dansvänlig musik.....



Födelsedagsbarnet med födelsedagspresent på höger handled och tillfällig "frieriring" på vänster ringfinger, såklart....

Lördagsoutfiten:




Kavaj Lindex, Tubtopp Vero Moda, Kjol Bik Bok och Halsband H&M.











Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]