1:a december

 
Äntligen var det dags för grabbarna att få öppna det första paketet i adventskalendern.
Jag har dock inte bemödat mig med att inhandla 72 paket.
Var tredje dag får de öppna varsitt paket och vissa dagar får alla tre.
 
 
Spännande är det i alla fall.
 
1:a december har gått i ett.
Direkt efter jobb och hämtning av barn var det snabba ryck hem för att fixa inför kvällen och sedan iväg till äldste sonens skola där årets julfest gick av stapeln.
Jag har varit med i den föräldragrupp som planerat inför denna och det var en hel del jobb under kvällen.
När allt var över promenerade jag hem med snabba steg hem för att direkt börja laga mat och förbereda inför morgondagen.
Inte förrän vid 21-tiden kunde jag äntligen sätta mig ner och andas ut.
Helt slut.
Så nu ska jag dyka i säng (så snart jag lyckas ta mig upp ur soffan).
 
Hoppas ni haft en riktigt bra start på den sista månaden på året!


ja det ramlar på och så mysig och fin kalender du gjort

Det har varit hyffsat enkelt att få upp barnen i tid igår och idag :-) Adventskalenderöppning är visst ett bra trick!
Hoppas att du har en skön dag!
Kram

Så har vi också gjort mef våran presentkalender! Varannan dag får dom öppna och ibland får dom ett varsitt. Det är väldigt smart! De är egentligen första året vi har kalender på de viset. Dom har egentligen fått en varsin chokladkalender... eller ja... Felix har ju inte funnit så länge ;) Men ville göra lite annorlunda i år... så då fick de bli så:)

Vilken läcker kalender du gjort. Här är vi fortfarande i renovering så har inte riktigt fått börja njuta av julen än.

Vilken rolig kalender haha!:D Finns nog massa nice där xD









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]