Bye Bye

 
 
I dag är det Bye Bye till vårat lilla paradis.
Bye Bye till soliga dagar och starka vindar (?).
Bye Bye till kor som grannar och gångavstånd till hav.
Bye Bye till underbara vyer, fiskmåsskri och havsdofter.
Bye Bye till glass och grillat varje dag.
Bye Bye till semesterkänslor.
 
Men vi vänder inte näsan hemåt riktigt än.
Först blir det några dagar i Alingsås hos våra kära släktingar.


Så trist, men det låter som att ni har haft det underbart och hur var det nu igen, borta bra men hemma bäst? Hoppas ni får en mysig vistelse hos släktingarna :-)

Fina minnen ändå antar jag, byebye:)

men ni har fina dagar att tänka tillbaka på sen :)
Kram

Förstår att det tar emot att lämna paradiset, är ju så fint i Ugglarp!

Kram kram

ja de va gott med lite hjälp :)) söta dem är!

Men ni har iaf fina minnen och dagar bevarade i era hjärtan och plocka fram när det behövs.
Ha det så trevlig hos släkten.

Ohh i alingsås bor min storasyster =D, ohh alltid vemodigt då man ska åka hem, men ändå alltid skönt att komma hem

God eftermiddag,,Söt bild på dina små godingar..Ha en skön söndag.kram

Kan ju bli några trevliga dagar fram över också med andra ord!

Å hå hå, Alingsås, min hemstad!

Ser ut som om ni haft en härlig tripp! Jättedumma bilder! =)

Kram!

Alingsås lät inte fel det heller :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]