Alias Hulken.

I kväll har Lilleman och jag varit på hans första tandläkarbesök.
På väg dit åkte vi i superhjältebilen, vi = Iron Man och Hulken.
(Jag fick såklart vara Hulken, grön och aningens överproportionerlig).

Väl framme hos "Spindelmannentandläkaren" var Lilleman helt speedad och väldigt spänd inför att få visa upp sina tandtrollsfria tänder. Allt gick jättebra och han skötte sig utomordentligt. (Dock med ett litet undantag när han fick frågan om nappanvändning. Då han fick höra att stora killar inte använder napp ville han dock bevisa att han faktiskt var en stor kille trots allt, genom att dra ner byxorna och visa sina kalsonger. I hans värld är nämligen kalsonganvändning = stor kille oavsett napp i munnen......).

Det var första gången den tandhygienisten hade varit med om det vid en tre-års kontroll.

Dagens hulk i ny varm och mjuk tröja från Lindex.  











Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]