Weekend på tu man hand.


Just nu befinner vi oss på Gränsö slott. 
Det är mannens 40-års present som även jag får njuta av.
Ett dygn av avkoppling och lyx. 
Synd bara att regnet öser ner för omgivningarna är otroligt vackra och de går inte riktigt att njuta av på samma sätt nu. 
Men vi hänger inte läpp för det utan häller upp ett glas bubbel till och beger oss ner till spaet istället.

Trevlig lördagskväll på er! 


ÅÅÅåå så mysigt, hoppas att ni får hålla er friska denna gången...
Här har precis solen tittat fram efter en grååååååå ch regnig dag, jag skickar den till er...
Njut av tu man hand
Kram Sandra

åhhh vad mysigt!! ha en trevlig kväll

Hoppas ni har det riktigt bra trots det tråkiga vädret. Kram Pernilla

Åh vad härligt! Vilken fin present och vad kul att också du kunde få njuta av den :) Synd som sagt på vädret... här spöregnar det, heltrist.

Kramar aka

Så härligt det ser ut att vara... Ha så fint. kram

Så härligt med spa, det ser riktigt mysigt ut med lite bubbel och fin utsikt😉

Men ohh så underbart =D,

åh vad mysigt! Trist som sagt med vädret men ändå. Njut!

Kram

Låter som ett härligt dygn :)

Madeleine









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]