Torsdagstecken

Gillar verkligen denna låt.
Och lite extra roligt att han blandar in några tecken i videon.
Särskilt när man faktiskt kan urskilja dem och hänga med.
Har gått på teckenspråkskurs i två omgångar nu.
Det finns 4 steg till att gå, men jag har inte riktigt bestämt mig hur mycket mer jag ska gå just nu.
Kanske avvaktar lite och tar en ny omgång lite längre fram.
Det är verkligen roligt.
Ett helt nytt språk att lära.
 
Hur har ni det denna torsdag då?
 
Jag har en sådan där genomtrött allergi-dag.
Hade nästan glömt bort hur otroligt trött man blir av allergin i kombination med allergi-medicinen.
Och så är det ju aningens för kallt för min smak.
Särskilt när vi befinner oss i slutet av maj.
Men jag försöker förtränga trötthet och kyla och istället fokusera på att det faktiskt är fredag imorgon.
Och bara känslan av det sprider ju ett sådant där litet magiskt skimmer över tillvaron.
Särskilt när en lite extra härlig helg väntar.
 
Hoppas ni har njutit av torsdagen och sluppit både trötthet och kyla!


Jag gillar både den och Darins nya låt !
Musik på svenska är både trallvänligt och bra !
Happy friday snygging :)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]