Maxiklänningar

Nu när solen äntligen börjar titta fram börjar det klia i shopping-fingrarna.
Längtan efter något nytt till sommargarderoben gör sig till känna.
Jag är särskilt förtjust i maxiklänningar och surfar gärna runt på nätet med förhoppningen om att hitta någon passande till ljumma sommardagar.
Eller ja, helst varma sommardagar såklart men man får väl inte önska för mycket.
Inte än i alla fall.
.
Just nu är jag i alla fall extra sugen på dessa.
 
 
Men ni, vad sägs om fredag?
Underbart!!


Fredag är SÅ välkommen, och då solen skiner blir jag allt lite sugen på shoppa klänning med... får se om jag hinner ut på lunchen och spana i ortens två små butiker vad som finns... Trevlig helg!

Visst är man sugen på att börja använda klänning.

Madeleine

Hej!! Den gula gillade jag jätte mycket! Så himla fin den var. Ha en bra fredag. Kram

Jättefina klänningar

oj m¨ånga fina. nä du här är ingen sol.. kan du skicka lite ??? :) molnigt mwn idsa inget regn än så länge i varfall.
önskar er en fin eftermiddag o kväll kramar

Jag älskar klänningar och tittar alltid på det i affärerna men sedan använder jag ändå oftast byxor?:) Väldigt fina klänningar! Ha en fin fredag! Kram Pernilla









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]