Det där som kallas livet

Hallå!
 
Här blev det visst en liten oplanerad bloggpaus.
Livet kom liksom emellan.
Det går just nu i en rasande fart och att prioritera att sätta sig ner vid datorn har liksom inte varit aktuellt.
Även om jag väldigt gärna vill.
För det är ju så roligt med bloggen.
Men jobbet och vardagen tar ut sin rätt och denna vecka har dragit upp axlarna lite för nära öronen.
Men snart är det dags för en efterlängtad semester som ger lite mer tid över för sådant där som tillåter kroppen och sinnet att slappna av för ett tag.
 
 
Att det var glassens dag idag gick tydligen inte grabbarna förbi.
De passar på att njuta av livets små guldkorn.
Precis som en annan borde göra när vardagen rasar iväg lite för fort.
 
Men snart är det semester och ledigt.
Ska bara bli färdig med allt på jobbet, packa, handla, planera och allt det där först......
 
But first - lite mörk choklad med smak av chili!
 


Här är det också dåligt med tid över för bloggandet, vissa perioder är bara så.
Ska ni till stugan här på västkusten över påsken?

Kram kram

Här kommer också livet och vardagen emellan... Galet hur tiden rusar!
Så skönt med ledighet :-)
Jag längtar till påskhelgen den är så avkopplande på något sätt

Kram Sandra

Ja,ibland har man inte alltid tid med bloggen... Vissa perioder är det mindre och vissa perioder mer.. Kram

Ibland är det helt enkelt inte möjligt att hinna med allt och då är det bra att man pausar lite... Härligt med glass och det ser minsann ut som om solen skiner! Härligt!
Kram Jennica

Det låter härligt med semester! Vart ska ni åka?
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]