Tavelvägg

Medan äldste sonen vilar i soffan tar jag en liten paus i tvättandet som aldrig tycks ta slut.
Inte så roligt med en VAB-dag, men då gäller det att passa på att få lite gjort här hemma.
 
Pausen består av att surfa runt efter posters till en blivande tavelvägg.
Jag som egentligen inte alls är förtjust i tavlor på väggarna, har nu ändrat lite uppfattning efter alla inspirerande inredningskonton på Instagram som jag plöjer igenom dagligen.
 
 
Vad sägs om denna underbara tavelvägg från Annika Von Holdt.
Kanske lite för mycket här hemma, men helt underbar att titta på.
Och hur snygg är inte den rosa soffan mot det vita och svarta?!
 
Desenio har många posters och jag funderar på flera därifrån.
Bland annat några av ovanstående och så kanske dessa:
 
 
Osh så skulle jag ju gärna vilja ha en stadskarta över Norrköping.
 
Som denna från Fredericas design.
 
Har man en riktigt stor tavelvägg kan det vara fint att blanda upp tavlorna med några svartvita foton på familjen vilket mannen efterfrågat länge. Så det ska jag väl också försöka ta tag i.
 
Denna är i alla fall beställd från Fotografiska:
Och det är ju alltid en början......
 
Nej nu får jag slita mig från posters-surfandet för nu börjar det kurra i sonens mage.
Dags för lunch!
 
 










Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]