Loading Weekend

 
Trots att huvudet är lite luddigt, rynkorna lite djupare och fler än vanligt och håret ett hopplöst fall efter en natt mellan en febrig kille och en snorig kille är humöret ändå på topp.
Det är fredag, trevliga lördagsplaner tillsammans med härliga tjejer väntar och vi fick hjälp med vab:andet på förmiddagen så både mannen och jag kunde utföra våra plikter på jobbet.
 
Grabbarna är under omständigheterna ändå ganska så pigga och orkar bråka en hel del med storebror som kommit hem från skolan.
Men jag försöker hålla fast vid det goda humöret och inte dras med i det ständiga tjafsandet....
 
 
Och stundtals kan de ju faktiskt vara ganska så goa med varandra.....
 
Så jag satsar på en positiv inledning på helgen.
Och såklart med en förhoppning om att grabbarna får vara friska och pigga.
 
 
Det är väl bara denne lille kille som måste bli av med sin feber så är vi snart på banan igen.
 
Jag ser fram emot en lugn fredagskväll med god mat och sista säsongen av SoA.
Kanske lika bra att ta sig an den när humöret är åt det positiva hållet eftersom jag förstått att den inte är så upplyftande......
 
Hoppas ni har en härlig fredag!


Fina killar du har! ♡ Hoppas febern är borta snart! Ha en riktigt härlig helg!!! Kramar!

Fina killar och positiv feeling är en oslagbar kombination ! njut nu av en riktigt rolig, härlig och trevlig helg ! Kram

Hoppas dom kryar på sig snart .
Kul med en tjejkväll, hoppas det blir riktigt kul.
Och några rynkor ser jag inte till ;)
Ha en fin helg
Kram

Krya på dom pojkarna! Hoppas de blir friska snart. Vilken snygg petrolfärgad tröja med leotryck. Kommer den ifrån? Måste nog kolla om den finns i stl 80? Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]