Pumpan

 
Dagarna innan Halloween passar jag på att försöka lysa upp höstmörkret i en pumpa-liknande kreation.
 
Om gårdagens väder gjorde att de där vårkänslorna började vakna till liv i kroppen,
sövde dagens råa höstluft dem snabbt igen.
Jag har frusit mig igenom dagen och hällt i mig kopp efter kopp med skållande hett te i ett försök att höja kroppstemperaturen.
 
Jacka från Vero Moda.
 
Dagarna är så korta och tröttheten förlamande.
Det där med hösten - inte min grej.
Nu ska vi bara försöka ta oss igenom november månad också innan ljuset återvänder i form av gnistrande snö och adventsljusstakar.
 
Det är lite väl negativt just nu men vi gör i alla fall så gott vi kan med att uthärda hösten genom att försöka boka in trevligheter på helgerna.
Och att ägna oss åt extra mycket åt kramar och gos med små killar som verkar helt obekymrade över mörkret och kylan.
För i deras värld är ju varje dag en lek - oavsett årstid.
 
Underbara oförstörda ungar.
 
 
 


Vad snyggt!!! Orange är bra fint! Kram

Snygg!!! Härligt med orange!!! Och fin bild på dig och grabbarna! ;-)
Ja november är en hemsk månad...
Kram

Du är banne-mej skitsnygg jämt du !!

Åhhh.... jag längtar oxå efter gnistrande snö, tända ljus, advent och HUS !!
Måtte tråkiga, gråa november gå fort !
Kram

Älskar jackan! Verkligen skitsnygg!!!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]