Halloween

 
Nu står den där i skåpet.
Överfull och orörd.
Skålen med godis som jag förberett inför alla "bus eller godis"-besök.
Och så kom det INGEN.
Självklart hade vi haft en massa besök om jag glömt bort att fylla den,
men nu har ringklockan varit knäpptyst så då står den helt enkelt bara där.
Överfull och orörd.
Och vem som kommer tömma den är inte särskilt svårt att räkna ut.
Mamman i huset med världens sämsta godis-kataktär.


Hahaha samma här! Godis inhandlat men inte tusan kom det några utklädda ungar! Dålig karaktär har jag också... ;-) Kram!

här fick vi 5 kg godis för att vi hjälpte karamellkungen att gömma godis i "vårt hus".
Jag gav bort hälften, men vi har ändå på tok för mycket kvar !
2,5 godis är något som jag/vi verkligen inte behöver - Egentligen !! ;)
Kram

Samma här, det kom ett sällskap innan vi själva gick ut. Sedan kom nog de flesta när vi var hemifrån. Så nu står godiset där.. Ska iväg på lördag och tänkte erbjuda mig att ta med godis till barnen :-)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]