Fotbollskillen

 
Min rödmosige lille fotbollskille som bara vill syssla med bollsporter så fort han spenderar tid utomhus på skolan. På frita är det ett späckat schema denna vecka när det är höstlov.
Halloweenpyssel, spökkakebak, lekparksbesök och halloweenfirande med utklädnad.
Men när man frågar vad som har varit roligast under dagen är det alltid samma svar.
"När vi spelade fotboll".
 
Men hur underbart har inte vädret varit idag?!
Helt otroligt att det snart är november och alldeles ljummet ute.
Solen har skinit och trots lite blåst har det varit riktigt behagligt.
Den lilla tid man hunnit spendera utomhus vill säga.
Fortfarande skön temperatur när man knallade hemåt från jobbet, men alldeles mörkt.
Alldeles för mörkt för min smak.
 
Den där tidsomställningen alltså - fullständigt onödig om du frågar mig.


En riktig fotbollskille :)
Vi hade 17 grader mitt på dagen igår, helt underbart!! Men mörkret är inte lika underbart…

Kram kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]