Så här blev det.

Sedan jag bestämde mig för att sluta blogga har jag överhuvudtaget inte plockat fram min kamera.
Jag har inte tagit ett enda foto.
(Om man nu inte räknar med det eviga ajfån-fotandet).
Inte ett enda foto på barnen på 2 1/2 månad.
Så kan det ju inte vara.
Motivationen till att foto liksom bara försvann då jag inte hittade något motsvarande sätt att bevara fotona på.
(Förutom Instagram såklart).
Så nu är jag här igen.
Mest för min egen skull, men vill ni hänga med blir jag såklart jätte glad.
Lite foton nu och då, kanske några tankar och små fragment av livet kommer fortsätta dokumenteras på detta sätt.
När lusten faller på.
Inga krav, måsten eller stress.
 
 
I dag njuter vi av en ledig dag mitt i veckan.
Sol efter några kalla dagar.
Familjemys.
Och fix med ny stenbeläggning.
 


Ett kanon beslut tycker jag !
Välkommen tillbaka :)
Kram

Så roligt! Välkommen tillbaka 😊

Kram

Hej Hanna jag blev också glad att du är tillbaka.

kram

Så kul att du är tillbaka 😄kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]