Tisdagssandalerna

Vilken värme vi har haft idag.
På väg hem från jobbet i t-shirt, tunna byxor och sandaler blev jag ordentligt svettig och det kändes som jag var betydligt mer välklädd än så.
Men jag klagar inte!
Det är ju det här vi vill ha - i mängder.
Önskar bara att man kunde få njuta lite av det på annat sätt än innanför arbetets väggar.
 
På tal om sandaler så har jag införskaffat ett par nya för säsongen.
Kände mig lite osäker inför vad jag egentligen tyckte om säsongens modell med den kraftiga sulan.
Det blev lite för mycket 90-tal/tidigt 2000-tal för mig.
Men som med de flesta trender brukar jag vänja mig efter ett litet tag och nu tycker jag såklart att de är helt rätt :).
 
Från Divided H&M.
 
Det verkar som om det underbara vädret fortsätter så nu gäller det att bara försöka njuta så mycket som möjligt så länge det varar.
 
Trevlig tisdagskväll på er!
 
 


Hur snygga som helst o japp skulle hellre ligga i havet o plaska än att sitta på kontoret o jobba. Kramisar Tina

Snygga tycker jag!
Här har det också varit riktigt varmt idag & jag hoppas verkligen att det håller i sig!
Vi ska ha studentfirande här på fredag och jag vill kunna duka ute då blir väldig många :)

Kram kram

Snygga och dom ser sköna ut !!
Det värsta som finns är att gå i skor med smala remmar som skär in lite varstans, även om det ofta är snyggt att se på ! :)
Visst är det UNDERBART ute nu ! För min del så får sommarvärmen gärna hänga i till i mitten av september och jag lovar att jag ska njuta VARJE dag !! ;)
Det här är livet !
kram

Dom var snygga ju, och jaa, nu hoppas vi att solen skiner hela sommaren :)

Så snygga de är, och ja man önskar man kunde njuta av vädret mera än man gör =D, men man hinner inte det på samma sätt då man har bebis hehe









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]