Sommarbyxan

Hallå mitt i ösregnet!
 
Trots att "de" hade lovat sämre väder kändes det ändå lite tungt när det liksom aldrig blev riktigt ljust idag.
När regnet hela tiden fyllde de där mörka molnen som till slut gav efter och släppte ut allt vatten.
Lagom till jag slutade jobbet och skulle gå hem,
i sandaler.
 
Men solen kommer ju förhoppningsvis tillbaka snart igen,
så det är väl ingen mening att hänga upp sig på lite regn.
 
En sådan här dag är ju den (enligt min mening) perfekta sommarbyxan ett optimalt plagg att hoppa i.
Jag fullkomligen älskar dessa byxor och har nu investerat i kanske något mer par än vad jag behöver.
Perfekta att ha en varm sommardag då de är svala och behagliga,
men också sköna att ta på när vädret inte bjuder på shorts-värme.
 
Dagens byxa kommer från H&M.
 
Lite häng här och var och inget som sitter åt.
Den perfekta sommarbyxan helt enkelt.


God morgon :) härliga och snygga byxor. Ja fy så tungt det var igår, och idag likadant.
Men sen väntas sol så okej för regn då :)
Kramen

Ja igår var det riktigt grått och trist! Men man behöver kanske dessa dagar för att uppskatta de finare lite mer sen när de kommer! KRAM

Jag måste ta och hitta ett par såna byxor, verkar ju huuur sköna som helst!!!!
Kram

De byxorna är såå sköna o såå snygga, en riktig sommarinvestering. Kramisar Tina

Underbart med sådana sommarbyxor. Har själv inköpt några :)
Kram

Både S & jag har investerat i sådana byxor. Perfekta brallor när solen lyser med sin frånvaro, sköna är de med :)

Kram kram

haha !! All träning är bra träning och oh ja, och jag misstänker att det kommer kännas i muskler som jag inte ens visste att jag hade i morgon !? ;)

KRAM

men så snygga byxor!=) härligt med en löpning.. kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]