Dessa måndagar

 
Lika underbart som det är att få en extra bonusdag varje vecka med mina älskade grabbar,
lika tålamodskrävande och frustrerande kan det minst sagt vara.
Så där så man ibland bara vill krypa in under en stor sten någonstans......
Kramar, pussar, gos och skratt blandas friskt med trots (med stort T), bråk, skrik, tårar och kiv.
Och så den där obotliga dövheten för min röst.
 
 
Då är det är tur att de mestadels är tre härliga killar med unika små egenskaper och personligheter.
 
 
Nu väntar ännu en tre-dagars-arbetsvecka.
Resultatet av dessa lediga måndagar i kombination med den ena helgdagen efter den andre.
Och tänk då så passande att väderfolket pratar om gråa moln och regn till på fredag då solen lovas återkomma.
 


God morgon :) Haha, känner igen det där.
Här hemma har jag sjuka barn, så lite mulet är okej.
Ha detbäst , kram

Jag hoppas verkligen att det är så ! Att solen kommer lagom till nästa helg, för i paris var det betydligt kallare än vad ni har haft det här hemma och jag längtar sjukt mycket efter värme och kanske till och med lite strandhäng !!
Kram

Underbara bilder på fina killar ❤
Här är det sämre väder idag, lite trist fast bra för mig då jag har massor att göra inomhus!
Fast till helgen vill vi ha fint igen :)

Kram kram

Fina bilder på dina söta grabbar!
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]