Torsdag

 
Torsdag - lite svalare - men fortfarande högsommar.
Gav mig ut på en runda efter jobbet.
Bytte asfalt mot skog för att skona knäna.
Dessvärre protesterade de högljutt ändå vilket jag hoppas är högst tillfälligt då jag planerar att springa Stadsloppet om drygt två veckor.
Börjar de redan nu säga ifrån kommer de aldrig fixa en mil på asfalt.
 
 
Förutom löpning har torsdagen bestått av mys med tre små lintottar.
Det är inte många timmar man får tillsammans efter en heldag på jobbet och en löparrunda.
En liten påminnelse om hösten.......
 
Men det är sen och nu är nu.
Sommar och snart två veckor ledigt tillsammans.
 
Klänning och Kimono från Lindex (två riktiga REA-fynd).


Skönt med lite friskare luft även om jag gärna har kvar värmen ett tag till.
Snygga fynd du gjort. Jag fynadade också häromdagen och kom hem såå nöjd.
Kul att du ska springa Stadsloppet, då hejar jag på dig. Jag sprang förra året och fick ont i foten av alla kullerstenar så jag hoppar över i år och är support till sambon i stället. Jag har lite terränglopp framöver så jag håller mig till skogen.

Kram

Jobbigt att ha ont i knäna av löpningen. Hoppas det blir bättre!

så himla fin klänning!

jobbigt att du får ont av att träna.
hoppas verkligen du mår bättre snart. kram

Det är ett himla skit att ha ont när man vill träna.... :( Hoppas det blir bra snart!!
Kram!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]