Torsdagsglitter

Förra helgens halva reapriset-fynd.
 
Denna torsdag har inte glittrat sådär överdrivet mycket.
Då får man liva upp tillvaron med lite materiellt glitter istället.
De senaste tillskotten i smyckessamlingen fyndades förrra helgen.
Just nu är verkligen halsband mina favoriter när det kommer till smycken.
Det där går dock i perioder.
Ibland är det bara armband som gäller eller örhängen, men just nu halsband.
 
Korset och döskallarna, Bik Bok by Mary-Kate Olsen & Ashley Olsen.
 
Kors från Gina Tricot.
 
 Trefärgat från Cubus.
 
Alvin blev först ut detta år och fick därmed inleda vabruari för vår familj.
Är dock otroligt tacksam för att de fått hålla sig friska så pass länge som de ändå gjort.
Men imorgon inleder vi helgen med en VAB-dag och hoppas att febern ger med sig och inte sprider sig till övriga familjemedlemmar.
 
Hoppas ni haft en fin torsdag och får se fram emot en härlig helg!


Å vilka fina fynd =)
ska ta en sväng till Norrköping nästa vecka å strosa runt lite ;)

Skönt med helg snart!
Kramiz

Åh så mycket fint!! Smycken kan man aldrig ha för mycket utav :)
Krya på Alvin i massor!

kram kram

Vilka fina smycken du hittat, döskallehalsbandet är bara så läckert. Hoppas Alvin krya på sig snabbt o ni andra klarar er från baskiluskerna. Ha en mysig helg. Kramisar Tina

Tjusigt med glitter!! :) Krya på där hemma. Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]