Hemmaträning

 
När det är svårt för mig att komma iväg till gymmet får träningen ske här hemma.
Mitt på vardagsrumsgolvet med tvätten som inspiration.
 
 
Antingen blir det sen träning när grabbarna somnat eller också passar jag på när de varvar ner framför en film. Det senare alternativet brukar innebära en ganska så ineffektiv träning som består av en mängd avbrott när man ska jaga ifatt stulna hantlar som riskeras att tappas på små tår, när mattan blir väldigt trång då fler träningssugna intagit den eller när paddan helt plötsligt är borta och övningarna ett minne blott.....
 
 
Men någonstans mitt i allt det där lilla kaoset som uppstår när filmen glöms bort och mammans aktiviteter är betydligt mer intressanta, är det ändå ganska så charmigt med det där sällskapet som gärna härmar varje rörelse.
 
 
Trots att träningen blir aningens ineffektiv.....
 


hemmaträning är ju trevlig... ser även att du har härligt sällskap=)

Haha! Sötnosarna då! Förstår att det blir lite ineffektivt men ändå mysigt! KRAM

Hi hi hi men gud vilka "sköningar" alltså!!!

Kram P

Hihi, sötnosar! Och eftersom att jag ALDRIG tar mig iväg på gymmet och skaffar det där kortet kanske jag borde satsa på hemmaträning :)

Underbara bilder :-) Nej, det är inte alltid så smidigt att träna hemma, men om man inte har något alternativ vissa dagar så funkar det. Gäller bara att gilla läget och inse att det inte blir 100%-igt hela vägen ;-)

Kram Nina

Härliga bilder & härliga killar :)
Här blir det också mycket hemmaträning. S brukar också vara med och köra lite övningar, roligt med lite sällskap ;)

kram kram

Hehe, känner igen det där.. När jag kör hemmaträning så använder jag också paddan och jag får alltid sällskap av sonen ;)

Söta träningskompisar du har, men det fungerar ju att träna hemma med =D









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]