Vecka 22

Startades upp med att svårt beslut äntligen togs.
Och även fast osäkerheten och ovissheten fortfarande finns kvar, känns det ändå som det bästa beslutet just nu i livet. Så med andra ord kommer jag fortsätta vara Landstingsanställd ett tag till.
 
Veckan fortsatte med att varva jobb med vab.
Theo har varit febrig lite från och till och förkyld.
I natt höll han dessutom låda hela natten så jag var övertygad om att han inte skulle orka stå upprätt idag, men oj så fel man kan ha. Sömnbrist verkar ha noll inverkan på det där lille energiknippet .
I morgon hoppas vi på att kunna avsluta veckan med förskolan igen.
 
Veckan har mest bjudit på grått regn, men i tisdags visade sig maj-månad från sin bästa sida.
Då åkte vi ut till vår jobbarkompis som bor i en riktig idyll ute på landet och hade knytis.
Åt och skrattade i mängder och "åh-ade" flera gånger om när vi konstaterade att här skulle man bo.
I alla fall på sommaren.....
 
Tisdagens:
Jacka Vero Moda, Tisha och Halsband Gina Tricot, Byxor H&M och Kilklackar Din Sko.
Och så äldste sonen inklämd i ett litet hörn....
 
I går var det marknadsafton här i stan.
Det innebär bl a att affärerna har en hel del trevliga erbjudanden samt är öppna till kl 21.
Perfekt när man har en fullspäckade vardag.
Känns riktigt bra att mannen hinner åka iväg och träna och att barnen hinner läggas innan mamman kan åka ner på stan en sväng. Då slipper man liksom det där lilla dåliga samvetet som av någon anledning alltid lyckas finnas där när man försvinner iväg hemifrån.
Lyckades fynda två par skor som dock får åka tillbaka.
Det hör liksom till.
Att jag kommer hem med ett par, går omkring lite här hemma och inser att nej - dessa kommer jag få skoskav av.
Ca 80 % av alla mina skoinköp brukar få åka tillbaka.
Och tur är väl i och för sig det.
För min skosamling är redan ganska så stor......
 
Kvällen bjuder på besök hemma hos ny liten bebis.
Ska bli mysigt.
 
Och i morgon på jobbet står träning på schemat.
Inte helt fel att få dansa sig svettig på arbetstid!
 
Ja, det blev visst en liten resumé av min vecka.
Nu är det dags att hämta hem de andra två energi-knippena!


Skönt att du kommit till ett beslut, hoppas det blir bra!
Absolut om det är nästa år så bokar vi in det=) KUL.
Kram kram

Skönt att du känner att du gjort rätt trots ändå att det kanske är blandade känslor

Snygg du är, köpte liknande jeans jag häromdagen =D

Hej hjärtat! Skönt att du har tagit ett beslut, jag hoppas det kommer kännas rätt i slutändan. Så FIN du är vännen! KRAM

Skönt att beslutet är taget! Hoppas nu att det känns bra & blir bra.
Ibland undrar man hur de där små liven orkar med allt trots lite sömn?!
Tänk å få ha all den energin själv.

kram kram

Skor är för mina fötter otroligt svårt. Blir ofta att de inte känns bra här hemma. Hoppas du får en trevlig helg, själv blir det Mallorca i em ;)

Åh, så skönt att beslutet äntligen är taget och att det känns rätt :-) KRAM på dig!

Snygging, det blir nog rätt beslut :) kram Diana

Vilken supersnygg outfit!
Ha en fin lördag!
Kram

Skönt att du tagit ett beslut o att det känns rätt för dig. Snygg som tusan är du o den där sömnbristen syns inte ett spår av. Ha en härlig helg vännen. Kramisar Tina

Perfekt, nu är beslutet taget och du kan gå vidare med
det, måste ha varit en rejäl lättnad. :)

Ha en fin helg!
Kram

Skönt at du kommit till ett beslut nu. Det kommer säkert bli bra.

Hihi jag är precis likadan! Hatar och älskar o köpa skor pga att jag aldrig kan bestämma mig och velar! Dom du har på bilden va super fina !

Så snygg du är, du har fått fin färg och blondare hår :)
Ha en fin vecka finis, kram kram

Hoppas det känns bra med beslutet.
Du är alltid så snygg =)
Har du hört något mer om Briliant smile...???
Kramiz

Svar: Nej, jag har mailat igen. Jätte ledsen att det blivit såhär försenat. Gör vad jag kan för att du ska få ditt bländande leende..... :)
Hanna









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]