Gårdagens Mingel

I går var det dags för Mammamingel på Grand Hotell här i stan.
Det är sällan sådana event anordnas här i stan så det gäller att passa på.
Tillsammans med två fina tjejer begav jag mig dit på eftermiddagen för en helkväll i mammornas tecken.
 
Det fanns en hel del utställare som visade sina produkter och som även gav möjlighet att vinna flera av dem i olika tävlingar. Favoritbordet där vi fastnade flera gånger bjöd på mitt favoritgodis, nämlingen kombinationen choklad och lakrits i en mängd varianter från Nammi. Det blev en hel del provsmakning innan det till slut fick följa med två olika sorter hem.
 
 
Sedan var det dags för middag.
 
 
Och under tiden den serverades var det tänkt att vi skulle få lyssna på lite olika föredrag.
Dessvärre falerade tidsschemat ganska så mycket pga teknikstrul och en mängd tävlingar som skulle presenteras och priser som skulle delas ut vilket gjorde att den workshop om mammaträning som jag mest sett fram emot blev försenat 2 timmar och därför fick minimalt med utrymme då de flesta vid det laget var redo att bege sig hemåt. Tyckte riktigt synd om den höggravida tjej som skulle hållit i detta och stannat kvar sent på kvällen för att sedan bara få några minuter till förfogande.
 
 
Arrangörerna hade dock gjort ett otroligt jobb med att fixa sponsorer till eventet då priserna var så många att de till slut bara delade ut dem till tjejer som (otroligt nog) inte vunnit något än.
Jag vann tre hela presentkort.
Ett lyxigt (!) trädgårdsslangsset från Gardenglory, tyger från Husqvarnatyger och behandling från Nailshop.
 
Och när kvällen var över släpade vi hem 6 fullproppade goodiebags.
Vi var otroligt tacksamma för att bli upphämtade med bil istället för att behöva chocka någon stackars taxi-chaufför med tre passagerare och 18 goodiebags.....
 
 
Någon länklista till alla sponsorer kommer jag av förklarliga skäl inte kunna presentera.....
 
 
Trots missen med tidsschemat var det en trevlig kväll där man verkligen blev bortskämd.
Och jag fick även chans att träffa Lottiz (till höger på bilden) som är en jätte gullig tjej jag "paratat med" via bloggen.
Hon är superduktig på att fotografera och det är hennes foton jag har lånat till det här inägget då jag inte hade med mig kameran. (Hennes foton är de med hennes logga på).
Titta gärna in på hennes blogg för fler fina foton b la från minglet.
 
Gårdagens:
Skjorta H&M, Byxor Gina Tricot och Klackar Din Sko.
 
Nej nu är det dags att hoppas i säng.
 
Tack och God Natt!
 
 
 
 


Vilket kul event, hur blir man inbjuden till det?
Kram

Kul att höra att du hade trevligt, trots missen som det blev med strul med teknik etc.

Kram Sanna

Tillägger även gärna till dig Karro att det inte är något man behöver bli inbjuden till, utan endast anmäla sig till.

Håll utkik på https://www.facebook.com/mammamingel2012?fref=ts för nästa event!

Men ohhh så trevligt =)
Alltid nice med mingel. Och vad mycket smått och gott. Så snygg outfit du bar, me like...
Kram och ha en toppen dag

Åh vad snygg du är gumman! Och jösses vilka goodiebags! Det var inte dåligt! KRAM

Vilken kväll ni verkar ha haft och vilka priser, grattis. (Jag är inte alls avis). Och du är såklart lika snygg som alltid vännen och hoppas helgen i övrigt har varit bra. Kram!

Oh maj gaad vad mycket saker nu fick, och vilka vinster du kammade hem !!! ;)

Härligt

Kram P

Oj vilken lyxig dag! Vad härligt! Och supersnygg var du som vanligt med!
Kram!

Låter som en trevlig kväll - och du var ju skitsnygg som vanligt :-)

KRAM

Guuud va mycke gott, och jösses va mycke prylar !!
Jag tvekar inte en sekund på att ni hade en toppen kväll :) Kram

Supersnygg mama. O my vilka goddiebags o vilka vinster, grattis. Kul med event, o träffa andra bloggvänner. Kramisar Tina

Jösses vilka goddiebags!!
Åh du är ju bara så snygg vännen :)

kram kram

Var super trevligt att träffa dig och roligt att du lånade bilderna :-).

Mysigt med mingel kram Diana

Åh så roligt och snygg som alltid i håret;) kram o trevlig kväll

Himla snygg outfit! Roligt att träffa Lottiz!

Så snygg du var på minglet!
Kram

Härligt! Och du är lika fin som Alltid. Kram

Härligt med så många goodiebags, gratis är gott och alltid kul att testa nya märken. :)

Kram

åh vad härligt! hade så gärna också velat åka dit :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]