Fredagens

Topp Vero Moda, Halsband Gina Trict, Jeans H&M och Klackar Din Sko.
Och så en väldigt lokal solbränna........
 

Mannen önskade sig inget när han fyllde år så istället bjöd jag ut honom på middag igår.
En barnfri middag.
Vi hamnade på Enjoys uteservering (vilket var ett måste denna underbara kväll).
Åt och drack gott och bara njöt av varandras sällskap och känslan av att sommaren är nära.
 
Hade egentligen planerat in en bio också,
men ingen film tilltalade särskilt mycket så vi gick förbi Hemmakväll istället och hyrde med oss en film hem.
Sedan tog vi en underbart skön promenad i en alldeles ljummen kväll. 
 
En skön avslutning på en riktigt jobbig vecka.
 
I dag har kalasshopping stått på schemat och till kvällen väntar grillparty och såklart Eurovisionschlagerfestival.
 
Trevlig helg på er!!
 


Åh, bästa presenten ju!!

Hoppas att ni har det härligt ikväll - såg ju bilderna på Instagram :-)

KRAM

Låter som du och mannen hade en mysig kväll. Den här sommarkänslan är ju helt fantastisk :-)

Kram!

Perfekta presenten,sådant är ju så roligt o betyder så mkt.kram

Snygging och middag på tu man hand (på en uteservering dessutom) är ju den perfekta presenten :) Hoppas helgen har varit bra, kram!

Såå himla mysigt!
Och sommarväder till på köpet :D
Kram

En perfekt present!!
Hoppas att ni har haft en bra söndag också.

kram kram

Den bästa presenten att både få o ge. Låter som en härlig kväll med mycket mys. Hoppas att hela helgen var lika skön. Kramisar Tina

Vad snygg du är hjärtat! Mysigt att gå ut och äta tillsammans! Det gjorde jag och min man i lördags. KRAM

Perfekta presenten, såå mysigt! :-)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]