Fab Mamas Blog Event

Så var det en ny vecka.
Veckan då jag måste komma fram till ett beslut om hur jag ska göra med mitt jobb.
Har lyckats koppla bort den största förvirringen under helgen vilket resulterade i att jag kände mig helt blank när jag kom till jobbet idag.
Och det var ganska så skönt, men imorgon bör jag nog koppla på hjärnan igen och fortsätta funderandet.
 
Men ikväll ska jag bara fokusera på trevligheter som t ex Fab Mamas Blog event som går av stapeln i september. Inte helt fel att ha något att se fram emot när sommaren är över och hösten knackar på dörren.
Då tänkte jag bege mig mot Hällsnäs för ett dygn tillsammans med de härliga tjejerna jag träffade på förra eventet i Ullared. Och så några fler tjejer såklart som också är sugna på att komma iväg ett tag för att umgås och bli lite omhändertagna.
 
Klicka på bilden så kommer du direkt till hemsidan för mer info.

Förutom överhängande beslut som måste tas, rullar dagarna på som vanligt.
I morgon väntar ett efterlängtat frisörbesök som som vanligt inte skulle kunna ha väntat en enda dag till.
Och till helgen vankas det Mammamingel på Grand Hotel här i stan.
 
Men innan dess hörs vi nog igen.
 
Trevlig måndags kväll på er och TACK för att ni fortsätter titta in här även om uppdateringarna nu är lite färre.


Men ÅH så roligt att du kommer med på Fab Mamas!!
Det kommer att bli en toppen helg :)

kram kram

Nej vilket roligt event!
Hoppas du kommer fram till hur du ska göra!

Hallå !!
Så roligt du kommer med.. :) Ska bli kul och träffa dig.. Var ju där i fjol med och det är verkligen FAB, haha..

kramkram

Skulle med vilja gå, men vet inte alls hur jag jobbar än och så vill jag nog åka med någon också. Ja vi får se.
Kul iaf att vi ses på mammaminglet på lördag.
Hoppas du kommer fram till ett beslut. De kommer säkert kännas bättre sen när beslutet är taget och bli bra. Men innan man kommer dit så förstår jag precis hur du känner då jag själv är lite i samma sits just nu.

Va kul att du ska dit. Jag kommer också. Får lägga in om föräldraledighet redan nu ;) alltså ledig som förälder. Kram

Roligt med blogg event, är redan bokad på träningsevent den helgen ;0).
Vad händer på jobbet, ska du byta?
Kram

kul att du ska åka på event. Skulle oxå vilja det.
Vad händer på ditt jobb ska du byta, trivs du inte????
Hoppas det löser sej.
Kramiz

Men wow vad kul att ha detta att se fram emot!! Känns lite långt bort för mej...

Kram P

Lyssna på magkänslan så kommer du fram till rätt beslut (rättare sagt än gjort iofs)

Roligt med lite trevligheter att se fraamemot :-)

Kram!

Vilket härligt event! Hoppas förvirringen lättar när beslutet väl är fattat! massa kramr

Va kul att ha lite roligheter att se fram emot !
Jag är sämst på att ta mig iväg på de där bloggträffarna, men nån gång ska jag oxå försöka gå !!
Kram

Ps, tack !! Det där resultatet på vårruset chockade nästan mig själv... va tusan, jag kan ju ;)

Jobbigt med beslut även om det egentligen är bra med deadlines för sådana.

Klart vi hänger kvar. :)

Kram

Kul att ha lite happenings att gå på!
Hoppas det klarnar lite ang ditt beslut...
Kram!

Vad roligt att gå på något sådant, man behöver en morot att se fram emot sådär =D

Du har lite smått och gott och se framemot hör jag, så härligt. Och lycka till med det där beslutet, jag är övertygad om att du väljer rätt :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]