Tävling!

Eftersom alla inte kunde följa med på vårat lilla äventyr i Ullared och vi självklart tycker lite synd om er har BrilliantSmile ordnat en tävling för er som fick stanna hemma!

Vill du vinna ett hemblekningskit med gel, skena, boo
st tandkräm, resetandkräm och resemunskölj?
Då är detta tävlingen för dig!

Allt du behöver göra är att:
1. Gilla BrilliantSmiles facebooksida och dela den med dina vänner.
2. Kommentera här hos mig varför just Du ska vinna.
3. Dela gärna tävlingen på Facebook (dock inget krav).

Avslutas 20/3 20:00

LYCKA TILL!

Ps. Alla mina Ullredsvänner har samma tävling så kika gärna in hos dem med.
 
Fnulan, Tokmorsan, Ingela la la, Sagabus & Lillebror, Glamourmamman, Familjen Rosmer, Om liten och mig, Nockinocki, Mrs Moet, Popprinsessan, Meekatt, Irin.
 
 


Jag är med.
Gillar deras sida och delar på facebook.
Även delat detta tävlingsinlägg. Lottiz Törnqvist.

Jag vill vinna för att känna att jag kan få le med hela munnen, våga visa tänderna mera och känna att munhyginen är riktigt fräsch med både god doft och vita tänder.

Jag vill också ha fina tänder, jag tycker jag förtjänar det :)
Har gillat på fb och delat deras sida.

Jag är gärna med :)

1. Jag har gillat och delat deras FB-sida (Ingrid Polly).

2. När jag blev gravid hösten -10 så slutade jag röka efter nästan 10 år som rökare. Och nu i mars-12 har jag BF med nästa barn, och har hållit mej rökfri ända sen första gången! Du kan ju tänka dej hur stolt jag är? Men mina tänder däremot har inte blivit autmatiskt vitare, och skulle behöva lite hjälp på traven :)

Kram, Ingrid

i. har gillat och delat!
2. som småbarnsmamma kan detta vara lite glamour bland blöjbyten och vakna nätter!

Har gillat och delat:).
Skulle bli perfekt till mig då jag har missfärgningar på tänderna:(

Såklart jag är med och tävlar om ett vitare leende!
Har gillat o delat på fb.
Kram

Glömde ju skriva om varför jag ska vinna;)
Ett vitt briljant smajl skulle få mig att le oftare och känna mig fräschare.

Nu har jag gillat och delat på facebook.

Jag har länge lidit av att mina tänder är ner slitna å lite missfärgade. Å tror om jag får vitare tänder att jag kanske kan börja lee och visa tänderna igen. Å få ett bättre självförtronde =)
Å att få fräsch anderdäkt är ju bara ett plus.

Kram

och har delat deras sida till mina vänner.

Vill vinna eftersom jag verkligen har provat massor av tandblekningsprodukter utan bra resultat. Älskar att skratta och le men att smälla av ett halvgult leende är ju inte så upphetsande så därför har jag slutat skratta på samma vis som tidigare. Detta skulle ge mig möjligheten att förändra leendet från gult till blixtrande vitt.

Jag vill vinna för att jag vill unna mig själv nåt riktigt bra och SUNT framför allt. Jag vill liksom kunna avfärda ett ordentligt fint leende när jag träffade mina fina nyfunna vänner, inte behöva tänka på hur jag bäst kniper igen truten för att dölja tänderna.

Jag har ojämnheter på tänderna vilket gör att de aldrig blir direkt vita - därför behövs en blekning av bra kvalite - och Brilliant Smile är de enda jag kan tänka mig!

Har gillat på facebook, även delat både deras sida och din tävling på min logg <3 (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
[email protected]









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]