Redo för Sommarlov

 
I morgon är sista dagen på förskolan för grabbarna innan ett sju veckor långt sommarlov väntar.
Ett sommarlov fyllt av en strålande sol är det tänkt.
Själv har jag en vecka kvar innan mitt sommarlov börjar (jo - jag vet att jag har semester, men sommarlov låter ännu härligare på något sätt),
eller snarare fem arbetsdagar - det lät lite bättre.
Det jag just nu längtar mest efter är att få sova lite mer då veckan som gått inte bjudit på många timmars sömn, men förhoppningsvis kommer mitt sommarlov bestå av lite mer än bara sömn.....
 
Veckan som gått har även bestått av soliga dagar, lite träning, att bli några kronor fattigare när min telefon blev som ny igen, firande av syster som fyllt år, sömnfattiga nätter och busiga barn.
Och så stora förhoppningar om att saker och ting kommer att lösa sig till det bästa även om livet inte alltid blir som man planerat och hoppats på.
 
 
Gårdagens födelsedagsmiddagsoutfit bestod av kavaj från MQ, tisha från Cubus, jeans från H&M, smycken från Lindex och så skyhöga klackar som gjorde att jag liksom fick titta ner på min lilla mamma när vi stod bredvid varandra......
 
The higher - The better!


Eller hur??! Älskar höga klackar - fast det vet du ju redan :-)

Måste också fixa någon liten sommarpresent till dagis, men vi har ett par veckor kvar än.

KRAM

Snygg du är och snygg outfit, samt så skönt med semester och sommarlov. Vi åker till västkusten nu misommardagen, ska bli underbart =D

Jag håller med, sommarlov låter härligare och så mysigt. Dom där 5 arbetsdagarna kommer gå av bara farten. Nu hoppas vi på en bra sommar med mycket soooool! :)

Blir så impad av dig som alltid klär dig så fint! jag går omkring i mysisar dygnet runt jag!

Lika fin som vanligt ❤
Här är det skolavslutning i morgon, fast det blir fritids nästa vecka , men sen är det sommarlov för hela slanten :)

kram kram

Fin som alltid och vilken härlig korg till fröknarna.
Gillar skor jag me, men klänningar tar första priset.
Kram

Vilken härlig korg. Vad ska jag hitta på till imorgon ;)
Kram

Vilken fin korg till pedagogerna de lär nog uppskattas,kom på att jag måste snart hitta på ngt jag med min mellersta slutar dessutom på dagis.kram

Vilken underbar korg !!

Nädu, livet blir verkligen sällan som man hoppats, glädje, besvikelser och stundtals sorg i en enda salig röra ! Men jag försöker intala mig själv att leva i nuet och vara glad över det "braiga" just nu...

Ha en skön fredag och en riktigt härlig helg !
Här ska det knapras alvedon och ätas c vitaminer idag. I morgon MÅSTE jag vara fit for fight !!
Kram

Härligt med sommarlov jag får snällt vänta några veckor till kram Diana

Snygging!

Vad härligt med sommarlov ;)

Härligt med bara 5 arbetsdagar kvar. Själv får jag vänta till v 31 innan min semme börjar. Alltid lika snygg o att du inte sover syns inte ett spår av, hur gör du för att se så himla fräsch ut??? Smyckena är bara så läckra. Ha en skön helg sköna böna. Kramisar Tina

Ja visst är dom!! :)

Så snygg du är Hanna!
Kram och trevlig helg :)

Supersnyggt! Älskar smyckerna!
Hoppas verkligen att solen kommer lysa under sommarlovet.
Kram Mellton.









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]