Insta-onsdag

När Alvin startade dagen vid 5-snåret imorse vräkte regnet ner utanför fönstret.
Och det fortsatte hela förmiddagen.
Men denna onsdag lyckades trots vädret bli en riktigt bra dag.
Den började med lite egentid på "Nailshop" där jag fick fotvård/pedikyr.
Det är ju bara så underbart. Känns som man går på mjuka moln efteråt.
 
När smågrabbarna sov middag åkte Lilleman och jag ner på stan en sväng.
Spanade runt lite, åt lunch och inhandlade nya färgglada träningskläder.
 
När Lilleman och hans pappa sedan åkte iväg för en eftermiddag i biosalongen invigde jag den gula toppen och tog med mig smågrabbarna ut på en svettig powerwalk.
Regnet hade nu slutat, men luften var tung och varm.
 
Nu på kvällskvisten har jag sjunkit ner i soffan med ett tungt och värkande huvud pga bihålor som känns alldeles för trånga. Tröstar mig med mina nuvarnade favoriter (chokladdoppade mandlar med lakrits) och håller tummarna för en morgondag med sol och värme och bihålor som fungerar precis som de ska.
 
Det kan vara mysigt med en regnig dag ibland, men nu är vi redo för solen igen!
 
 
Idag fick jag även månadens box som var till stor belåtenhet.
Älskade boxens design och den kommer definitvt sparas.
 
  • Volym spray-gel från Sebastian Professional.
  • Läpp-balsam från Figs & Rouge.
  • Rengöringsolja från L´oréal Paris.
  • Glittrande multi-chromatic nagellack från China Glaze.
  • Ögonfransböjare från Emite Make Up.
Jag tror minsann att allt kommer användas flitigt denna gång.


Härlig dag !!
Och vilka snygga träningskläder !
Jag älskar att peppa mig själv med fina färger både i spåret och på gymmet för i finare kläder orkar man liiite mer :)
Ha en bra dag fining !! Kram

Snygga träningskläder, visst blir det så mycket roligare att träna om man även känner sig snygg!
Kram

Är oxå sugen på fotvård, skulle mina fossingar verkligen behöva då de inte har varit högt prioriterade.
Snygga träningskläder och härligt med en massa fina färger :)

Hoppas ni får lite bättre väder nu fram mot helgen :)
Kram!

Det lät som en härlig dag och jag håller med, regniga dagar är skönt ibland men dom får inte komma för ofta eller för tätt :)

Härligt att ni fick en bra dag ändå, samt så goda dem lät. Krya på dig
kramar

Vad härligt med lite fotlyx ;) Tror visst att jag ska unna mig det också det lät ju så härligt. Jag blev lite sugen på mandlarna med choklad och lakrits. Vart har du hittat dem?
Kram Anna

Det är skönt med Instagram, inet så ofta världens bästa bilder, men så lätt att fånge en känsla eller stund på ett snabbt och smidigt sätt.
Kram !!

De där godisarna lät goda.. Vart får man tag på dem? :-)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]