Helgen

Och där svischade ännu en liten helg förbi.
En helg som bjudet på varierat sommarväder - minst sagt.
I fredags strålade solen ljuvligt, i alla fall på eftermiddagen, och lät de blöta stundenterna torka upp lagom till kvällen.
Jag och några fina tjejer spenderade kvällen på Enoteket och Enjoy.
Åt god mat och drack drinkar som påminde om efterrätter.
 
Fredagens:
Topp Monki, Byxor & Armband Vero Moda och Klackar H&M.
 
Lördagen startade tidigt med en härlig powerwalk i strålande sol och starka vindar.
När mannen for iväg söder ut i landet för konsertbesök åkte resten av familjen tillsammans med mamma och hennes man till grannstaden för att släppa ut barnen på grönbete.
Där stannade vi hela eftermiddagen och tidig kväll innan vi vände hem igen för god middag och nattning av trötta barn.
 
Söndagen bjöd på växlande väder. Lilleman var hemma hos en kompis, smågrabbarna och pappan sov
(ja - inte hela dagen, men ett par timmar) och mamman gjorde stan.
Uppdaterade grabbarnas sommargarderober.
Perfekt att reorna startat redan nu - precis i början av sommaren.
Kvällen spederades hemma hos syster.
Firade hennes födelsedag i efterskott med paket och fika.
 
Själv känner jag mig helt slut.
Efter två dagar med ordentliga allergiattacker känns kroppen helt urlakad.
Jag hoppas det vänder till imorgon då en ny vecka väntar.
En vecka med fyra arbetsdagar kvar till semestern och med nya tag vad gäller träningen.


Va snygg du är!!

Ohh jag bara älskar byxorna =D

Låter som att du haft en toppenhelg, förutom allergin då förstås.

Själv är jag både glad och lite less på att det ska byggas och fixas konstant här hemma men det är ju en begränsad period (hoppas jag) så det ger sig väl snart.

Hoppas du får en fin vecka!
Kram

Du är ju så snygg, men tummen ner för dessa allergiattacker :/

Shit vad snygg du är!!! Men alldergiattacker låter inget vidare. Har också nedräkning inför sem tre dagar kvar woopwoop
Kram

Såg några liknande byxor på MQ, så jäkla snygg du var i dessa!!
Kram P

Du är ju såå snygg!! :-) Älskar din outfit!

KRAM

Hej hjärtat! Ja nu är vädret verkligen konstigt och varierande! Jobbigt med allergi vännen! KRAM

Älskar byxorna!
Sv. Nä du anguskonst är något utöver det vanliga! ;) tack så mycket!

Du passa ju i ALLT =)
Alltid lika snygg.
Jobbigt med allergin. Hoppas den ger med sej.
Kramiz

Underbara skor!

Härlig helg och skitsnygg är du :) kram Diana

Jag älskar dina byxor! Superfin outfit :)
Ha en bra onsdag Hanna
Kram

Snygging ! Det är tamejtusan ingen som kan bära upp ett par "leo-pants" som du :)
KRAM









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]