Strandhäng

Theo tycker det är svalast med huvudet i ett hål.
 
 
Här kommer en liten svettig hälsning från oss.
I dag är det bara stranden som gäller.
Och det passar ju alldeles utmärkt eftersom det är sista dagen här innan vi vänder tillbaka hem i morgon. 
 
Nej, nu ska jag fortsätta att njuta av värmen och solen!
 
Vi hörs snart igen!


hahaha !!! Alla sätt är bra utom dom dåliga och han är ju bara för söt :)
KRAM

Hihi, sötisen!

Härligt att ni fick några fina dagar också. Här har det regnat för första gången på semestern, men som tur var kom solen fram lite på eftermiddagen :-)

Kram kram!

Här blev ingen strand...mest molnigt med ack så varmt å kvavt ändå. Storstädning på övervåningen och jag lovar att svetten rann. Haha hade nog kunnat bada i havet ändå ;)

Så härligt, vi åkte till böda igår, dumt val då det var mestadels mulet;(
Kram

Njuuut extra nu då sista dagen =D

Hoppas ni har njutit riktigt ordentligt och att resan hem gick eller går bra :) KRAM!

Hihi, underbar bild!
Hoppas du får en bra vecka utan massa strul ;-)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]