Locked Out Of Heaven

Alltså Bruno Mars.
Vilken kille!
Älskar hans musik och särskilt hans senaste hit "Locked Out Of Heaven".
Trots att den näst intill spelats sönder på radion den senaste tiden har jag ännu inte tröttnat på den.
Har den till och med som ringsignal...... :)
 
I går kväll satt jag och småtittade på reprisen av Victorias secret fashion show.
Kunde knappt sitta still i soffan när han entrade scenen.
Älskar när hela bandet dansar ut på catwalken.
 
 
Hoppas ni får en fin tisdag mina vänner!


Visst är han bra

Jag håller såå med dig! :-) Varken jag eller Saga kunde sitta still (vi såg dock showen på juldagen). Ha en fin tisdag du med!

Bruno Mars är verkligen otroligt bra, han har en fantastiskt "listenable voice" eller vad man ska säga... man tröttnar aldrig.
Victoria's Secret... Wow säger jag bara :)
Hoppas du har en fin dag
Kram

Jag äääälskar den låten! Den har blivit en favorit att lyssna på när jag tränar :) Men visst såg han ut som en liten hobbit bredvid alla långa modeller?! ;)
Kram på dig!

Svar: Ha ha - ja det ligger nog något i det.... :)
Hanna

Jag gillar också honom, så bra låtar!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]