Äntligen!

I dag bjuder jag på den.
Den svettiga och rödmossiga iphone-bilden på en slut men nöjd mama.
 
Linne Soc/Stadium och Tights H&M.
 
SÅ skönt att äntligen ha varit iväg och fått röra ordentligt på kroppen.
Älskar den känslan!
Utmanade mina knän igen och steppade loss.
Och förutom att det var ett ganska så tråkigt pass som helt och hållet hängde på mig själv hur trött jag skulle bli då intruktören anpassade passet efter några få som inte hängde med någon gång vilket innebar ständiga avbrott och förenklad koreografi, var det ändå otroligt skönt att få bli lite svettig igen.
(Längsta meningen på länge blev det visst).
 
Färdigduschad och färdigäten ska jag nu styra kosan mot sängen.
 
Hoppas ni haft en fin lillördag!


Då är vi två som har svettats idag :-)

Kram & sov gott!

Gott och komma igång igen!
Här ska bara min nacke & axel bli lite bättre, sen är det jag som ska igång med träningen igen :)

kram kram

Snygg du är och skönt att komma igång =D

Vad snygg kropp, längtar till jag kan träna på riktigt!! Åh så inspirerande bild:) Tummen upp till dig ikväll!

Svar: Tack så mycket!! :)
Hanna

Oh my !! Den bilden ser jag som en inspirationskälla till att kämpa hårdare !! snygging :)
Kram

Vad duktig du är! Kram

Härligt att du kom iväg och tränat!
Hoppas ni får en bra torsdag, snart är det helg igen!

Kram

Det där utstrålar träningsglädje lång väg tycker jag ! Ser så fräscht och härligt ut! Hoppas det gick bra :)

Härligt att få träna, även om passet inte var det bästa!
Kram

Så hääärligt! Jag har svårt att ta mig till gymet så jag testar att köra hemma framför tv:n men det är ju inte samma sak men så klart är all träning bättre än inget :-)
Du va ju då oförskämt snygg efter ett träningspass :-D

Kram!

Vilken kropp! Snygg du är! Hur går det med dina delade magmuskler? Ser ut som att du fått ihop dem. :-)
Får helt klart träningssug av denna bilden. Vill oxå se ut sådär... *avis* :-)

Svar: Tack snälla du!! Jag är nog dessvärre inte så tränad som det ser ut - har bara väldigt lätt för att få synliga muskler :). Magmusklerna är betydligt bättre, även om de inte gått ihop helt. Får nog försöka förlika mig med att det kommer vara så.....
Hanna

Du ser ju super-fit ut!! Det beror väl delvis på konkandet på tvillingarna oxå, inget ont som inte .... !!

Kram snyggo

Svar: Ja det kanske kan hänga ihop med snart två års bärande.... :)
Hanna

Du är så duktig och så fin kropp har du. Blir inspirerad :-D

Visst är det underbart!:) Härligt träningslinne har du också,¨
trevlig fredag!

kram!

Du är ju hur fräsch och vältränad som helst, trebarnsmorsan!!! Otroligt snygga armmuskler :)
Kram och ha en riktigt go fredag.

Svar: Tack! Vilken komplimang!! :)
Hanna









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]