Alla Hjärtans

Hoppas ni blivit lite uppvaktade idag eller kanske själva uppvaktat någon.
Visst är det en kommersiell dag, men jag tycker ändå att det är en lite mysig dag på något sätt.
Min man är inte dock inte riktigt lika förtjust.
Han tycker bättre om att uppvakta och överraska utan att det är något speciellt att fira.
 
Och det uppskattar jag såklart mycket!
 
 
Men trots det lilla motståndet mot denna dag stod det ändå en stor röd ros på köksbordet och väntade när jag kom hem från jobbet. Och av Lilleman fick jag och mannen varsin vacker teckning fylld med en massa hjärtan.
"För att jag älskar er" utbrister han och hjärtat svämmar över.
 
Avlsutade denna dag med ett otroligt jobbigt Body Pump-pass.
Länge sedan jag kände mig så svag, men förhoppningsvis gav det kroppen en riktig utmaning.
Och känslan efteråt är ju som bekant oslagbar.
 
Nu laddas det för fullt för fredagen som består av en halv dag på jobbet och en (förhoppningsvis) trevlig after work på kvällen.
En fredag att se fram emot med andra ord!


glad alla hjärtans dag!

Fin ros du fått och visst är det härligt när man får höra barnens kärleksförklaringar. Det är det bästa med föräldraskapet tycker jag <3

Härligt att träna ett jobbigt pass, samt så rart att du fick en röd ros ändå då =D
kramar

Så gulligt av honom! Själv firar vi vår "bli ihop dag" på Alla hjärtans dag så för oss är denna dag lite extra och sammafaller med högtiden :) Hoppas er kväll blev fortsatt fin. kram

Det låter ungefär som hemma hos oss, jag är du och sambon är din sambo :) Idag har vi dock inte hunnit "fira" nå alls då jag började jobba då han slutade men imorgon tar vi helg tillsammans :)

- Äpplena kan jag tyvärr inte ta åt mig äran för, dom fanns att köpa så på Ica och visst var dom söta.

Jag fick också fint dagis pyssel idag :) Visst blir man glad!

Vad gulligt:)

Hoppas du får en härlig fredag kram Diana

Bästa kommentaren " för att jag älskar er" förstår att hjärtat svämmar över.
Trevlig helg.
Kram

Kikar in för att önska dig en härlig fredag. Kramisar Tina

Härligt med så mycket kärlek:)
Ha en fin fredagskväll,kraam

Underbart! :)
Ha en trevlig kväll!
Kram

Så mysigt...
Hoppas att det blev en härlig fredag!
Kram

Jag fick både rosor, tulpaner och en strut åre praliner.
Visst har jag sparat dem till idag, men faktum är att jag som vanligt ätit så mycket godis att magen står åt alla håll och jag mår lätt illa.
Jag ställer mig frågan om det verkligen är värt att äta lördagsgodis alls...
Njae, man kanske skulle hålla sig till lite chips och dipp eller nåt istället för faktum är att socker verkar göra min kropp mest "ont" nu för tiden !?
Jag hoppas du njuter av helgen !!
KRAM

Ingen uppvaktning här inte.. Eller jo, jag fick ett fint litet kort av sonen som han gjort på dagis :) Och det behövdes verkligen, för tidigare på dagen fick jag gå hem från jobbet för att jag fick magsjuka.. Hemskt kul :P









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]