Måndagstips!

Så var det en ny vecka igen.
Helgen jag sett fram emot så mycket svischade förbi i ett nafs.
Och istället för lugna dagar med tända ljus, adventsmys och julmusik stressade jag mest omkring för att få hemmet i ordning. Inte mycket gick som jag tänkt och ett antal besök i olika affärer krävdes då ljusstakar och stjärnor helt plötsligt strejkade och blev tvungna att bytas ut.
Men vid 22-tiden igår var jag äntligen klar och kunde stupa i säng efter en helg som bestått av allt annat än lugna dagar med tända ljus, adventsmys och julmusik.
Längtar redan till nästa helg då den är alldeles "tom".
Och då, då ska jag njuta.
 
Men innan dess ska biobesök, weekendresa-planeringskväll och jobbfest klämmas in och såklart så mycket tid som möjligt med familjen.
Och så helst något träningspass - men det kan bli svårt denna vecka.
Att fylla dagarna är inte det största problemet just nu.....
 
Men ett litet tips ska jag i alla fall hinna med att dela med mig av.
Nelly.com har just nu, som många andra, en julkalender i form av en massa erbjudanden varje dag.
I går bestod det av en mängd klänningar som var ordentlig nedsatta.
Jag lyckades beställa hem två stycken till ett nästan löjligt lågt pris.
Förhoppningsvis passar de och kan användas på någon trevlig tillställning framöver.
 
 
 PS. Började skriva detta inlägg igår och nu när jag har klarat av veckans första aktivetet, som var bio, måste jag ge er ännu ett tips. 
Om ni är sugna på en riktigt charmig må-bra-film måste ni gå och se "Kärlek deluxe" som har premiär i januari. Den där upprymda härliga känslan i magen sitter fortfarande kvar och jag har dessutom bestämt mig för att byta både hårfärg och frisyr vid nästa frissa-besök tack vare den snygga huvudrollsinnehaverskan.


Härligt med den filmen då den vill jag med se. Hoppas på att vi kommer iväg till jul inte varje dag man går på bio inte med mannen i alla fall. kram

Å den där filmen vill jag se =)
Å vilka fina klänningar. Skulle kanske börja kolla efter en också
Kram

Vilka fina klänningar!
Kram kram och ha en fin 2:a advent :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]