Min så kallade träningsvecka.

Veckan började ganska så bra trots att jag inte kände mig helt på topp.
Matt och trött och säker på att jag höll på att bli sjuk.
 
 
I måndags blev det dock 30 min helkroppsworkout och i tisdags 10 km löpning.
Jag trodde inte alls att jag skulle ta mig runt milen med tanke på att jag inte var helt i form, men med syrrans hjälp gick det vägen. I alla fall så pass att jag tog mig runt, men det var riktigt tungt och knäna började strejka ordentligt.
 
 
Onsdagen, torsdagen och fredagen bestod därmed mest av deppig vila från träning.
Endast några övningar för knäna.
 
 
Igår kunde jag inte vara stilla längre och begav mig ut på en 10,2 km lång powerwalk och idag blev den 8,6 km lång. Visst känns även det i knäna, men mest som en molande värk.
Promenader ska ju ändå vara bra och jag klarar inte att bara sitta och vänta på att det ska bli bra.
Då kanske jag får vänta i ett halvår som förra gången det blev så här......
 
Och det är inte ett alternativ just nu.
Mina nya löparskor från asics bara väntar ju på att få invigas.
Hoppas det inte dröjer allt för länge för jag är inte sugen på att ge mig ut i spåret i snö och kyla.
 


Stackare ! jag hoppas att knät läker fort, för att springa med det onda är nästan omöjligt.
Riktigt snygga skor - dom ser snabba ut :)
Ha en bra dag ! Kram

Snygga skor! Hoppas ditt knä blir bra snart så du får använda dem!

Ta hand om dig. Skönt att de funkar med pw iaf. Supersnygga skor ju :)Kram

Ohh ta hand om dig, samt duktig du är som han ångan uppe ändå
kramar

Usch för onda knä :(
Skönt att du kan promenera i alla fall, bättre än inget alls.
Hoppas att det onda släpper snabbt igen så du får inviga dina snygga löparskor.

kram kram

Men fy17, hoppas nu du blir bättre så du kan börja använda skorna som var riktigt snygga :))

Ja Idol kan bli för mycket, man skäms emellanåt verkligen

Wow, bra jobbat med träningen! Skönt att ha någon att träna med :)

Ha en finfin torsdag <3 Jennie









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]